Disable_right_click


Παρασκευή 2 Ιουνίου 2017

Η αόρατη γωνιά έχει γενέθλια!

Σαν σήμερα, πριν από εφτά χρόνια, δημιουργήθηκε η αόρατη γωνιά! 
(βλέπε εδώ)

Είναι τόσες πολλές οι εμπειρίες, οι στιγμές, τα βιώματα που δε ξέρω τι να πρωτογράψω. Είναι τόσες εκατοντάδες τα mails, τα σχόλια, οι ευχές που δε χωρούν σε λίγες γραμμές. Μαζί σου μοιράστηκα και θέλω να μοιράζομαι ό,τι όμορφο, ό,τι νιώθω πως αξίζει να ειπωθεί με λόγια ή και χωρίς. 
Νιώθω μέσα μου πολλή ευγνωμοσύνη! Θα'θελα, λοιπόν, να σ'ευχαριστήσω απ'την καρδιά μου για την αγάπη σου. Η ζωή είναι πολύ πι'όμορφη όταν προχωράς παρέα με άλλους. Η ζωή είναι πολύ πι'όμορφη όταν προχωράμε παρέα με τον Χριστό. Απλά. Αθόρυβα. Αληθινά. Μια πορεία αγάπης, ελπίδας, χαράς και περιπέτειας όπως στους Εμμαούς.

Καλημέρα, αδερφή/έ μου.

6 σχόλια:

  1. Εύχομαι το μπλοκόσπιτο σου να συνεχίσει να σε συναρπάζει,να με κάνει να ηρεμώ και να συλλογίζομαι πάντα όμορφα πράγματα. να περάσεις πολλές ξεχωριστές στιγμές με μας και τα πρόσωπα που αγαπάς και όλα σου τα όνειρα για το χώρο αυτό να γίνουν πραγματικότητα. Φίλε μου Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χρονια πολλά!
    καλό μηνα, καλό καλοκαίρι!
    να περνας υπέροχα σεβαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Αριάδνη μου καλή!
      Καλό μήνα, καλή αρχή καλοκαιριού!!!!
      Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου :) :)

      Διαγραφή
  3. Πολύχρονος καλέ μου φίλε και να χαίρεσαι ο,τι αγαπάς!!!
    Καλή φώτιση με υγεία και περισσότερη δύναμη για ακόμα πιο όμορφη συνέχεια!!!
    Να 'σαι πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή