Disable_right_click


Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

του φεγγαριού και της αγάπης

τέλος, καθώς γύριζα άρχισε να βρέχει,
"γι'αυτό σταυρώθηκε ο Χριστός" είπα μέσα μου
κι έκανα το σταυρό μου.

...κι έτσι όπως ανεβαίνεις στην ταράτσα της πολυκατοικίας που μένεις για να ποτίσεις το μικρό λουλούδι, το βλέμμα σου αιχμαλωτίζεται απ'το γλυκό, ασημένιο φως του φεγγαριού που φωτίζει απόκοσμα τη μεγαλούπολη. Γιατί το φεγγάρι είναι κάποιες φορές ολοστρόγγυλο και φωτεινό σαν κομποσκοίνι στα χέρια μιας ψυχής καταματωμένης... Αφήνεις απαλά το ποτιστήρι στην τσιμεντένια οροφή και παίρνεις μια βαθιά ανάσα. Τελικά όλα μπορούν να γίνουν με αγάπη. Ακόμη και το πότισμα ενός μικρού λουλουδιού σε μια μικρή πολυκατοικία. Σε μια μικρή μεγαλούπολη. Σε μια μικρή χώρα. Σε μια μικρή ήπειρο. Κάπου ανάμεσα στους ατέλειωτα μυρωμένους γαλαξίες της Αγάπης Του... Που μπορείς να τους ταξιδέψεις με μια ανάσα... Με τη μικρή βάρκα της καρδιάς να πλέεις σιωπηλά... Μ'ένα γλυκό φως και μια ευχή... 


υγ: Να'χεις ένα όμορφο ξημέρωμα.
υγ2: Το τρίστιχο στην αρχή είναι φράση του Τάσου Λειβαδίτη απ'το έργο του "Βιολέτες για μια εποχή"

6 σχόλια:

  1. ...μια ευχή, μια καρδιακή ατέλειωτη ευχή...!
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ευχή για απόψε είναι να ζεστάνει ο Κύριος την παγωμένη μας καρδιά, να νιώσει λίγο απ' το μεγαλείο της Αγάπης Του και ανάλογα να προσφέρει στον όποιο διπλανό, (συν)άνθρωπο, αδελφή, αδελφό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπώ τόσο πολύ το Blog σου!
    Είναι σαν μια όμορφη γωνιά που κάθε φορά που την επισκέπτομαι βρίσκει ανάπαυση η ψυχή μου....
    Σ'ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα γλυκέ μου και ναι..η αγάπη φυτρώνει παντού ακόμη και σε άγονο έδαφος αρκεί να έχει το βλέμμα Του επάνω της.Φίλε μου καλή Κυριακή να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στο εχω ξαναπεί, λατρευω την ευαισθησια στην ποιηση του Λειβαδίτη! Απο εκει επηρεαστηκες και μας αποτυπωσες με υπέροχα λογια τα οσα νιωθεις!
    Καλό μας ξημέρωμα!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο όμορφα λόγια, Σεβάχ μου!
    Η αγάπη Του να σε συντροφεύει σε κάθε βήμα!
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή