Disable_right_click


Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

Ελεύθερος

Πόση σοφία κρύβεται στην απεραντοσύνη της φύσης.
Πόση ομορφιά.
Ελευθερία.
Αγάπη.

Όλα είναι τόσο σοφά φτιαγμένα 

κι είμαι τόσο μικρός για να τα κατανοήσω.
Βάζω τα φτερά της αγάπης. 
Αυτής που μου έδειξε Εκείνος. 
Ο Ένας. 
Όταν για μένα σταυρώθηκε στο Γολγοθά. 

Μπορώ να γίνω πια τμήμα της ομορφιάς.

Να φωτιστούν τα σκοτάδια μέσα μου.
Η καρδιά μου ευρύχωρη.
Ανεκτικότερη.

Η απέραντη ελευθερία που μου χάρισε Εκείνος,

να σπάσει τα δεσμά του σκοταδιού μου.
Να δώσει καινούρια ζωή στις ανάσες μου. 
Στη ματιά μου.
Στο χαμόγελό μου.
Τώρα μπορώ να'μαι ευτυχισμένος.

Ελεύθερος.

3 σχόλια:

  1. Το λέει άπειρες φορές ο άνδρας μου: Κοίτα πόσο τέλεια τα έκανε όλα ο Θεός ! όταν παρατηρείς τη φύση, το παραμικρό που υπάρχει έχει γίνει με σοφία και προγραμματισμό του αποτελέσματος.Να πω καλό χειμώνα φίλε μου;Μας λείπεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα!
    πέρασα να ευχηθω ενα ομορφο σκ και ενα ευχαριστο φθινοπωρο.
    να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή