Disable_right_click


Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

Η ξεχειλισμένη κούπα (ιστορία απ'το γεροντικό)


Ένας πολυάσχολος άνθρωπος του καιρού μας , αποφάσισε κάποτε να επισκεφθεί έναν άγιο ερημίτη.  Ήθελε να ηρεμήσει λίγο από το άγχος που τον βασάνιζε. Και να ζητήσει τις συμβουλές του γέροντα.
Τον συνάντησε σε μια φτωχική καλύβα.
- Ευλογείτε , είπε χαιρετώντας τον ερημίτη. Ξέρετε , έκανα πολύ δρόμο για να έλθω εδώ  . . .
- Κάθισε , τον διέκοψε ο γέροντας. Άσε με να σου βάλω λίγο τσάι .
- Έχω περάσει πολλά χρόνια σπουδάζοντας σε Πανεπιστήμια του εξωτερικού . . .  , άρχισε να αυτοσυστήνεται ο επισκέπτης.
- Ας πιούμε πρώτα λίγο τσάι , επέμεινε ο γέροντας.
- Τώρα διευθύνω μια μεγάλη επιχείρηση . . . , συνέχισε να περιαυτολογεί ο ξένος.
- Πιστεύω ότι το τσάι θα σας αρέσει πολύ , είπε ο ερημίτης συνεχίζοντας να γεμίζει την κούπα του επισκέπτη του.
- Μα εσείς την ξεχειλήσατε , πάτερ · το τσάι χύνεται απ`έξω ! παρατήρησε ενοχλημένος ο ξένος.
- Κι εσύ μοιάζεις μ`αυτήν την ξεχειλισμένη κούπα ! απάντησε τότε ο σοφός γέροντας. Αν δεν αδειάσεις , ευλογημένε , έστω λίγα από αυτά που κουβαλάς , πώς θα αφήσεις να στάξει μέσα σου κάτι από τα λίγα πράγματα πού ξέρω. 

πηγή: εδώ

6 σχόλια:

  1. Υπέροχος ο τρόπος που τον αντιμετώπισε....! Αχ αυτή η διάκριση...!!!
    Καλό σου βράδυ φίλε μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. axxxx aytes oi istories einai yperoxes kai me boh8oun kai moy aresoun polu ean eyxeresete balte kiales h ean mporeite peite mou pou mpwrw na brw sto internet

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλέ μου ανώνυμε.
      Κι εγώ τυχαία τις βρίσκω. Όποτε εντοπίζω κάποια που μου αρέσει, την ανεβάζω.
      Πάντως, να 'χεις υπ'όψη σου ότι στο "Γεροντικό" και στον "Ευεργετινό" υπάρχουν πολλές ιστορίες. Αναζήτησε τα βιβλία αυτά στα χριστιανικά βιβλιοπωλεία.

      Διαγραφή
  3. Καλησπερα σας.Ονομαζομε Αντρουλα, και είμαι, απο τη Κύπρο.Δε μπορω, να περπατήσω, μόνη μου. Τα θαύματα, της Παναγίας, και των Αγίων, οι δυδαχες, των Πατέρων, σου δίνουν, δύναμη, πίστη, και υπομονή, να αντιμετωπίζεις, τη καθημερινότητα, στη ζωή.Το τηλεφωνο μου, είναι:00357_99760422. Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή