Disable_right_click


Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Δυο λόγια

Καλό απόγευμα, αδερφή/έ.
Κατ'αρχάς να σ'ευχαριστήσω για όλα τα όμορφα σχόλια και τα mail που μου στέλνεις καθημερινά. Αυτό τον καιρό δεν έχω τον χρόνο να τα επεξεργάζομαι, μα νιώθω μέσα στην ψυχή μου την αγάπη σου. Στ'αλήθεια! Υπάρχει ωραιότερο πράγμα;

Νιώθεις μόνος/η, μου είπες, και απομακρυσμένος απ'τον Θεό. Ε, δεν πειράζει! Και γω το ίδιο νιώθω! Απλά να θυμάσαι ότι όταν βρεθείς σ'αυτή την φάση, όταν δεις ότι δεν αντέχεις πια να προσπαθείς, μην απογοητευτείς. Τότε είναι η πιο όμορφη στιγμή. Και ξέρεις γιατί; Επειδή ο Χριστός είναι ακριβώς δίπλα σου ό,τι και αν έχεις κάνει. Ψιθύρισέ του το πόσο αδύναμος νιώθεις. Άφησε την καρδιά σου να μιλήσει και να του πει το πόσο αμαρτωλός νιώθεις. Μίλησέ Του. Και θα δεις που όλα θα πάνε καλά... Όλα!



5 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ Σεβάχ μου!
    Μόνο αυτό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Τότε είναι η πιο όμορφη στιγμή"
    Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σεβάχ μου να είσαι πάντα καλά!
    Είδα το σχόλιο σου...το σημαντικό δεν είναι πόσο συχνά κάποιος επισκέπτεται τον άλλο, άλλα πόσο συχνά τον σκέφτεται και προσεύχεται για αυτόν!
    Πολλά φιλιά!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γιώργο δεν πειράζει που δεν έχεις χρόνο, έστω κ έτσι μέσα από τις αναρτήσεις σ αισθανόμαστε κ εμείς τη δικη σ αγάπη! καλή δύναμη στην καθημερινότητα σ κ έχει ο Θεός για όλους!!
    σοφία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πήρα κουράγιο κι ας διάβασα τόσο καθυστερημένα την αναρτησή!
    Καλημέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή