Disable_right_click


Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Η πιο σίγουρη μέθοδος για να ξαναβρείς τη χαρά σου

Μια απ΄τις μεγαλύτερες "επεξεργασίες θλίψης" είναι να σκαλίζουμε συνεχώς τα κακά που μας έχουν κάνει ή τα καλά που δε μας έχουν κάνει οι γύρω μας. Είναι απ'τις πιο δημοφιλείς σκέψεις, όταν καθόμαστε μόνοι, και η οργή που σιγά-σιγά ανάβουν, το σαράκι του ναρκισσιστικού παραπόνου, η αρνητική ένταση και, στο τέλος, η κατάπτωση δεν έχουν τελειωμό.
Θυμάμαι τον π.Μάρκελλο Καμπάνη [...] να λέει: "Μη θέλεις και μη λες τι πρέπει οι άλλοι να κάνουν για σένα. Πρώτα εσύ κάνε αυτό που πρέπει οι άλλοι να κάνουν για σένα. Το Ευαγγέλιο δε μας λέει τι πρέπει να κάνουν οι άλλοι για μας, ο Χριστός μας μας λέει τι πρέπει να κάνουμε εμείς καθημερινά στους άλλους. Και θα'ρθει η ώρα που αυτό που δίνεις θα σου επιστραφεί. Ό,τι και όσο έδωσες, θα το εισπράξεις. Να είστε σίγουροι! Μπορεί να μην το εισπράξεις από εκείνον που θέλεις εσύ, θα το εισπράξεις, όμως, από αλλού και με άλλο τρόπο".
Να προσφέρω μια μικρή χαρά σε άλλον... Είναι η πιο σίγουρη μέθοδος να ξαναβρώ κι εγώ τη χαρά μου.
απόσπασμα απ'το βιβλίο της Μάρως Βαμβουνάκη "Χορός μεταμφιεσμένων", εκδ. Ψυχογιός

(Στη φωτογραφία το Άγ.Όρος νύχτα -Ευχαριστίες πολλές στον καλό μας φίλο P Th που μας την έστειλε!)

11 σχόλια:

  1. Υπέροχες σκέψεις και πολύ βοηθητικές για όλους Γιώργο!!!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο κείμενο.. Ότι πρέπει για να ξεκινήσω δυναμικά την ημέρα μου... Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραιό βιβλίο, είναι απ' τα λίγα που το ξεχώρισα για την εισαγωγή του.
    Το ίδιο και το απόσπασμα (το έχω ανεβάσει κι εγώ)....κρατώ την φράση "Να προσφέρω μια μικρή χαρά σε άλλον... Είναι η πιο σίγουρη μέθοδος να ξαναβρώ κι εγώ τη χαρά μου."
    Να έχεις μια χαρούμενη μέρα φίλε μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...Και θα'ρθει η ώρα που αυτό που δίνεις θα σου επιστραφεί.
    Ό,τι και όσο έδωσες, θα το εισπράξεις.
    Να είστε σίγουροι!
    Μπορεί να μην το εισπράξεις από εκείνον που θέλεις εσύ, θα το εισπράξεις, όμως, από αλλού και με άλλο τρόπο"...

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ευχαριστώ πολύ... παίρνω θάρρος και ελπίδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σεβάχ... έχεις δίκιο.... νάσαι καλά!! (κι η φώτο.. απίθανη! ταιριάζει , ναι! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η φωτογραφία εδώ μιλάει από μόνη της... "προσφέρει" απίστευτη γαλήνη, ομορφιά και αιωνιότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΡΚΕΛΛΟΣ: ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΥΧΕΡΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ. ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΙΑ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΜΑΘΕΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΩΣΤΑ , ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ, ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΗ... ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΝΑ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ... ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ.. ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΔΕΔΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και γω ευχαριστω τον πατερα Μαρκελλο στον δρομο που ακολουθω και μενα μου λειπει πολλυ Βαγια

      Διαγραφή