Disable_right_click


Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Κάθε στιγμή γίνομαι κάτι καινούριο

Έτσι, λοιπόν, κι εγώ άλλαξα. Δεν είμαι πια ο ίδιος άνθρωπος. Είμαι κάτι καινούριο, γιατί έζησα κάτι καινούριο μαζί σας.Γι'αυτό είναι τόσο συναρπαστικό πράγμα η μάθηση και δε θα'πρεπε ποτέ να γίνει αγγαρεία. Κάθε βιβλίο σε οδηγεί σε καινούρια βιβλία. Κάθε φορά που ακούς ένα μουσικό κομμάτι, γνωρίζεις χίλια νέα κομμάτια -ακούς μια σονάτα του Μπετόβεν και χάνεσαι! Διαβάζεις ένα βιβλίο με ποίηση και χάνεσαι! Υπάρχουν χιλιάδες πράγματα να διαβάσεις, να δεις, να κάνεις, ν'αγγίξεις, να νιώσεις. Το καθένα τους σε κάνει διαφορετικό άνθρωπο. Ποιος είσαι, λοιπόν, πραγματικά; Αυτός που είσαι ή αυτό που μαθαίνεις ή αυτό που σου είπαν για χρόνια οι άλλοι ότι είσαι;
Η κουβέντα του Σαιντ Εξιπερύ για την επιστροφή στον εαυτό σου είναι πολύ ωραία, αλλά πρέπει να αποφασίσεις, σε κάποιο βαθμό, ποιος αισθάνεσαι ότι πρέπει να γίνεις. Σου υπόσχομαι πως, αν αφοσιωθείς πραγματικά στην προσπάθεια ν'ανακαλύψεις ποιος πραγματικά είσαι, θα είναι το πιο συναρπαστικό ταξίδι της ζωής σου.

απόσπασμα απ'το βιβλίο του Λέο Μπουσκάλια "να ζεις, ν'αγαπάς και να μαθαίνεις", εκδ. Γλάρος

5 σχόλια:

  1. :))) Αχ σήμερα έχεις τον αγαπούλη μου! Τι καλά!
    Είμαστε μοναδικοί και χρέος μας μόνο να το ανακαλύψουμε!
    Να έχεις μια υπέροχη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το βιβλίο μ΄ έχει βοηθήσει στο παρελθόν.Είναι υμνολογία στον άνθρωπο.Σε κάνει ν΄ ανακαλύπτεις πολλά σημεία του εαυτού σου, που ήταν σε λανθάνουσα κατάσταση.
    Σ΄ αυτό το απόσπασμα εξυμνεί τη μοναδικότητα του ανθρώπου.Τη μοναδικότητα βέβαια τη διατηρεί και την ενισχύει σ΄ όλο του το βιβλίο.Θα πρότεινα να το διαβάσουν κι άλλοι άνθρωποι... θα τους βοηθήσει!
    Να ΄σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα Σοφία μου!
      Διαβάζοντάς το ανακάλυπτα το πόσες κρυμμένες δυνατότητες έχει ο άνθρωπος. Τελικά ο Θεός μας έχει προικήσει με δυνάμεις που ούτε καν γνωρίζαμε την ύπαρξή τους!

      Διαγραφή
  3. Τι μου θύμισες τώρα μ'αυτό το απόσπασμα.. !
    (αναφέρει και τον αγαπημένο μου Μπετόβεν μέσα.. <3 )
    Σε ακολούθησα και στο twitter σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή