Disable_right_click


Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

Ο γέροντας Παϊσιος και ο Γιάννης

Ο γέροντας Παϊσιος προσευχόταν ένα βράδυ (για άλλους και όχι για τον εαυτό του. Εκεί που προσευχόταν, στις 12 τη νύχτα ακριβώς ακούει μια φωνή που του έλεγε: "Κάνε προσευχή για έναν Γιάννη. Και έκανε προσευχή για αυτόν τον Γιάννη χωρίς να ξέρει ποιός είναι αυτός ο Γιάννη. Μισή ώρα έκανε αυτή την προσευχή. Τόσο κρατούσε μέσα του η φλόγα για αυτόν τον Γιάνν. Μετά άλλαξε πάλι την προσευχή του και προσευχήθηκε για άλλου.
Μετά από δύο μέρες ήρθε στο Άγιον Όρος ένα παιδί και του λέει: "Πάτερ μου θα σας πω την ιστορία μου. Πήγα να αυτοκτονήσω (στη Θεσσαλονίκη έμενε), γιατί έχω απελπιστεί από ένα πρόβλημα οικογενειακό που έχουμε. Σηκώθηκα στις 12 παρά να πάρω το μηχανάκι να πάω να πέσω σ'ένα γκρεμό και στις 12 ακριβώς μου σφηνώθηκε η ιδέα να έρθω να σε δω, επειδή μου είπαν να έρθω σε εσένα. Και μέχρι τις 12:30 πάλευα και έλεγα"να πάω ή να μην πάω; Να αυτοκτονήσω ή να δοκιμάσω πρώτα να πάω στο Άγιον Όρος; Αν εσείς -έλεγε- δεν με βοηθήσετε, τότε σημαίνει πως δεν υπάρχει ελπίδα για μένα".
Και τον ρώτησε ο π.Παϊσιος και του λέει: "Παιδί μου, μήπως σε λένε Γιάννη;". Και του λέει το παιδί:"Πάτερ, πού με ξέρετε;" και του απαντάει ο γέροντας: "Εγώ προχθές προσευχόμουνα για σένα χωρίς να σε ξέρω"

(Το παραπάνω κείμενο και η ιστορία είναι απομαγνητοφωνημένα από ομιλία του π.Ανδρέα Κονάνου με θέμα την προσευχή (Βλέπε σχετικά στον σύνδεσμο: atheataperasmata.com]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου